LVT Svojanov

15.07.2013 20:46

V týdnu od 29.6. do 6.7. jsme se se Soníkem a Štěpánkou a našimi šesti čtyřnožci zúčastnili prvního výcvikového turnusu tábora ve Svojanově. Já jsem si, na rozdíl o holek, které na Svojanově byly už předešlý rok, poprvé vyzkoušela, jaký je to fofr alespoň se pokusit stíhat tolik různorodých a zajímavých aktivit se dvěma psy. A stejně mi ani tak nezbylo dostatečné množství energie na všechny úžasné přednášky s Libuškou Brychtovou a v úterý jsem zaperlila s větou: "Já nestíhám už od neděle", jako pokus o ospravedlnění, proč jsem doposud nedorazila na žádnou lekci poslušnosti..

Ari i Dizzy měly každá denně dva tréninky agility a jeden kurz vystavování, Ari pak ještě navíc coursing a Dizzy poslušnost a flyball. Ari agilitila pod vedením naší úžasné a prostě nejlepší a nejoblíbenější Marti Konečné, Dizka pak s Péťou Častovou, vystavování měla na starosti Libuška Brychtová - asi ten nejpozitivnější a nejusměvavější člověk, kterého jsem doposud poznala. Flyball se konal pod vedením Míly Vrbové :).

A tak jsme celý týden makali, pěkně papali a měli se krásně (těžké pak návraty domů a do práce..).. Poslední a předposlední den jsme strávili táborovými závody. S Ari i Dizzy jsem se zúčastnila soutěže ve vystavování a v agility, Ari závodila v coursingu a Dizzy ve flyballu. A výsledky se holky rozhodně nenechaly zahanbit. Ari 2. místo agility L závodníci (a teď to nejlepší, na prvním místě se umístila Míla Vrbová a její dlouhosrstá vipetka!!!, kam se hrabou bordery :D), Dizzy 1. místo agility M začátečníci (stydím se za to nejošklivější "cap" :( ), Ari 1. místo coursing závodníci a Dizzy ve družstvu s Collettkou 2. místo ve flyballu (běh tam a zpět přes čtyři překážky na shoot). Domů jsme si tak jako památku na fajn týden přivezly tři poháry a jednu medaili :). 

Ještě přikládám odkaz na videu Dizíka a Collettky a jejich flyballového běhu: ZDE.