Agi závody na Nových Sadech a první splněná zkouška!!!

03.11.2012 18:42

Sobota 3.11. byla ve znamení našich teprve druhých oficiálních závodů. Ač dvoudenní, nahlásila jsem si Ari pouze na jeden den - abych ji nepřetěžovala, a také jí zhruba okolo tohoto data vycházelo hárání...

Vše samozřejmě vyšlo ne zcela pode přání, takže hárání na závody skutečně vyšlo, na druhou stranu nám vyšlo i docela pěkné počasí a běhalo se opravdu dobře :). Povrch - umělá tráva s drcenými kousky gumy - byl bezchybný a rozhodčím pro sobotu byl Petr Dostál.

První běh - jumping se nám vydařil, i když nakonec s diskvalifikací - Ari se nezdál látkový tunel, který byl prostě jiný, než máme na trénincích, takže z třech odmítnutí tam vběhnout byl jasný disk. Pan rozhodčí byl však natolik skvělý a vstřícný, že mě po naší diskvalifikaci vyzval, abychom si šly tunel znovu zkusit a Arče látku na konci sám podržel! 

Ve zkouškovém běhu se Arča předvedla v celé své kráse, tratí jsme proběhly bez jediné chybičky či odmítnutí, takže i když rychlostí na bordery atd. nemáme, díky čistému běhu jsme vybojovaly to nejlepší možné umístění - 1.MÍSTO!!! A tedy první, na výborně splněnou, postupovou zkoušku!!!

Na poslední běh - agility - jsem již byly obě dosti unavené, mít určit, která z nás víc, asi se nerozhodnu :D. Parkur to byl víc než krásný, alespoň dle mého soudu, ovšem mnou zcela pokažený. Chvilkami jsem zapomínala trať a nejasně Ari naváděla, pak jsem (ze zpětného pozorování videa) zjistila, že u spousty odmítaček mávám rukama úplně zběsile a ani sebedokonalejší pes by zřejmě nevěděl, co po něm chci. Takže opět disk, veřejně se však kaju a přiznávám, že mojí chybou :D. Nemůžu tu však nevyzdvihnout Arčinu naprosto luxusně zvládnutou houpačku, a to včetně zóny, je skvělá! Co pak dále zdůraznit, jsou Arinčiny pěkné zóny a moc snaživý slalom. A i když ji zaskočil látkový tunel, hliníkovou, méně stabilní, kladinu zvládla skoro bez mrknutí okem.

Ari za svůj krásný výkon dostala v tamním bufetu celý párek jen sama pro sebe :).

A na konec - abych nezapomněla, děkuji všem, kteří měli z Arčiných pěkných běhů stejnou radost jako já, dále pak děkuji Katce a Štěpánce za pomoc ohledně volby lepší trasy běhu a Tomovi za to, jak pěkně se o nás staral, venčil Arinku a mě nosil čaje :P.

ZDE je odkaz na video.