Agility tábor Radíkov

08.07.2012 12:52

V týdnu od 1. do 7. července 2012 jsme se zúčastnily našeho prvního agilitního tábora, který se konal v Radíkově, tedy nedaleko Olomouce a pro nás tedy tak blízko, že prostě nešlo nejet :). 

Pořadatelem byl náš Agility Mirtan a naše trenérka Katka Macků, jako trenérky přijely Katka a Barča Lerlovy.

Týden to byl více než příjemný, na krásném místě a s moc fajn lidmi. Navíc měl každý celou chatku sám pro sebe :).

Jela jsem s oběma psíma holkama, kdy pro Dizinku to byla jedná velká socializace s možností zkusit si párkrát proběhnout tunýlkem a Arinka ta musela makat :))). U Barči sekvence, u Katky jsme se hodně zaměřovali na skokovou techniku. Vše zvládala na faraona statečně a celý týden moc pěkně pracovala, i když ke konci to už mimo tréninky vypadalo, že má uvařený mozeček, jelikož na úplně normální přivolání přestávala reagovat :D.

Poslední den tábora jsme měli také možnost vyzkoušet obrany, čehož jsem využila a výkon Arachne mne mile překvapil. Mám natočené video, které dodám později :).

Suma sumárum - domů se mi vůbec nechtělo, tábor byl s fajn lidmi na pěkném místě, i když jsme si okolí kvůli velkému vedru moc neprošli a jediná procházka se tak konala do blízkého Posluchova. A jedinou výtku, kterou bych měla, je to, že jsme se nedostali ke slalomu a houpačce, tedy pro nás k nejvíce složitým a ne příliš dobře (u houpačky tedy vůbec) zvládnutým překážkám..

 

VIDEO A FOTKY DODÁM POZDĚJI :)!