Canisterapeutická zkouška a další novinky :)

15.03.2015 08:57

Poslední dobou stránky nějak flákám a jak je tomu zvykem, mám pádný důvod - práce, škola, práce, škola, psi, psi..kdo by měl čas psát něco na web?

Nicméně o některých novinkách se nemohu nezmínit, tak alespoň ve zkratce :) :

1.) Na podzim se nám s Dizištvánkou podařilo v agility doběhnout poslední jedničkový běh a splnily jsme tak podmínky pro přestup do kategorie LA2. Zároveň se podařilo splnit i první dvojkovou zkoušku. O další se budeme pokoušet během letošní sezóny, kterou začneme hezky doma, v Horce, Faktorem strachu 29.3.

2.) Narozeninový speciál poprvé: 7.11.2014 oslavila nej nej nej Arinka své překrásné páté narozeniny. Ze srdce přeji holčičce to nejlepší! Co se týče Arčina závodění v agility, trochu nás zlobily zóny a můj nedostatek času, letos mám už ale opravdu na plánu se polepšit, vše natrénovat a počítám, že od druhé poloviny roku 2015 se Arča vrátí naplno na agility parkury a bude na závodech bockám ukazovat, jak běhá správný faraon :D. 

3.) Narozeninový speciál podruhé: 7.3.2015 oslavil kocouří princ Hanýsek sedmé narozeniny :). Má se skvěle. Na podzim 2014 absolvoval kastraci poté, co mi načůral do mých crossových bot a já až na závodech zjistila, že jsou celé mokré :/. Myslím, že mu tento zákrok nadmíru prospěl, přestaly jej sužovat hormony a naplno se může věnovat smysluplným činnostem jako je gaučing a eating :). 

4.) Zpět k Dizištvánce - začala jsem si pohrávat s myšlenkou zkusit složit CT zkoušku a najednou jakoby to vyslyšela Květa a napsala, že tu plánuje  uspořádat ve spolupráci s Psí školou Koira a canisterapeutickým spolkem Smiling Dog kurz. Přihlásily jsme se, během ledna a února se zúčastnily několika kurzů zaměřených jak na teorii, tak na praktické dovednosti a dne 14.3.2015 se nám podařilo složit canisterapeutickou zkoušku na 109 z celkových možných 110 bodů :). Takže teď už jen vzhůru do praxe :)!