Extreme Agility v Brně a nové video Dizinky

13.01.2013 22:50

V pátek 11.1. jsme se Štěpánkou, jejím Evrym a mojí Ari vydaly na intenzivku agility a skokové techniky Extreme Agility by Night do Brna. Agility trénink s Kristou Půdovou byl velmi velmi náročný, trať byla velmi, ale opravdu velmi běhavá (tzv. dálnice prý :D) a s Ari se stalo něco naprosto nečekaného - změnila se mi téměř v tryskomyš :))).. Evidentně pro faraonka značka ideál, měla prostor se parádně rozběhnout, což také udělala, takže když jsem si vyrazila ve svém pohodovém tempíčku, najednou koukám, koukám a Arča je vedle mě! Vetšina tréninku se tedy točila okolo komplikace vymyslet, jak to udělat, abych Ari doběhla vůbec :D. Inu i takové věci se dějí :D. Krom náročného běhání, kdy jsem z parkuru odcházela celá červená...a tedy úplně nejčervenější jak to snad v mém podání lze, ostatní dokonce chvilku zvažovali, jestli nemají volat rychlou (:D), jsem také zjistila, že je NUTNÉ naučit Ar pořádné vysílačky a já se musím naučit krom toho nepadnout v běhu, u toho i správně otáčet rameny. Zatím nadlidské, ale hodlám na tom máknout)))..

Skokovka s Eliškou Dolníčkovou byla fajn, zjistila jsem, že Ar má techniku skoku naprosto ok, takže příště musím vzít k analýze a proškolení Dizulku :P.

Videa maličkosti mého rudého ksichtíku a tryskomyší Ari má u sebe Štěpánka, takže snad bude časem k dispozici..

A jako bonus přidávám tedy alespoň odkaz na tréninkové video Dizulínky - ZDE . Prý mám na něm dost vykulený oči, ale to naštěstí není vidět :D. Vykulenost mých očí klesá, když Diz vběhne do tunelu a zase se rapidně zvyšuje, jakmile se Diz opět objeví na scéně a běží se dál - zatím jsem z běhání s kelpií krapet vykulená no :D.