Naše prosincové aktivity

16.12.2012 19:27

.Na prosince jsem si naplánovala několik akcí, takže zde je souhrn, čeho všeho jsme se zúčastnily :).

Intenzivka s Nikol Hanačíkovou (9.12.2012)

Tak takhle intenzivka byla zcela bezchybná. Volné místečko jsme s Ari získaly téměř na poslední chvíli, v hale v Bystrovanech se cvičilo 9.12. od půl deváté a končilo se okolo čtvrté, půl páté. Nikol je skvělá, příjemná a neustále usměvavá a dobře naladěná trenérka. Její sekvence byly běhavé a přiměřeně složité, z intenzivky jsem odcházela nadšená, že nám to vlastně šlo, a taky že jsme se toho spoustu naučily.. 

Seminář s Martinou Magnoli Klimešovou (11.12.2012)

Tohoto semináře jsme se nakonec účastnila bez jakékoli své psí kolegyně, neboť mě na psolední chvíli vyděsila nutnost pobývání pejska v boxu. Nakonec jsem byla ráda, protože asi ani jedna z mých holek by bezmála čtyři hodiny v bedýnce určitě neslyšně a klidně nevydržela. Seminář to byl příjemný, jen škoda, že k praktické části jsme se dostali až v poslední, necelé hodince.. Stihla jsem tak je tři cvičící pejsky, kterým Martina během jejich krátké ukázky výcviku radila, co a jak dělají špatně a co by měli vylepšit.

Intenzivka s Radovanem Liškou (16.12.2012)

Opět téměř celý den agilitění a opět v hale v Bystrovanech. Pod vedením Radovana Lišky se však jednala o velmi zapeklité a technické parkury. A já jsem se motala a motala :D. No jak jinak). Nicméně určitě jsem si toho z intenzivky mnoho odnesla, i když to bylo náročné :).