Světová výstava psů 2012

20.05.2012 12:20

Vrcholem letošní výstavní sezóny se pro mě stala Světová výstava pořádaná letos v rakouském Salzburgu. Ačkoli jsem se nejdříve zdráhala Arachne přihlásit, nakonec jsem uvolila - není jisté, kolikrát se mi ještě naskytne taková příležitost..a jet se jen kouknout, to by mi pak jistě bylo líto, že nemám svého pejska nahlášeného.

Výlet to byl dlouhý, ale cestování pohodlné díky možnosti jet přímo z Horky se Sončou Klímovou a jejím borderáčkem Toffíkem. Tímto mockrát děkuji :)!

Ari byla nahlášená do třídy otevřené, kde se nakonec kupodivu sešly jen dvě fenečky. Vystavána byla svou chovatelkou Lenkou a získala krásné umístění V 2, res. CACA, což sice není v konkurenci jediné fenečky ve třídě žádný úspěch, pro nás však obrovský už kvůli problémům, která Ari na výstavách má.

Já jsem se kochala spoustou zahraničních faraonků, kteří dorazili, takže spokojenost velká.

Při zpáteční cestě jsme se ještě zastavili u nádherného jezera Mondsee, kde se hafani vykoupali :).